معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با «سراج24»:

دولت به توانمندی های مردم باور واقعی و اعتقادی داشته باشد/اعتماد متقابل دولت و ملت؛ رمز تحقق اهداف نظام

حمیدرضا ترقی گفت: دولت باید به توانمندی های مردم باور واقعی و اعتقادی داشته باشد، تا در عمل زمینه های تحقق واگذاری اقتصاد به مردم را مشاهده کنیم.

حمید رضا ترقی، رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با سراج24 با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: تحقق همه شعارهای سال های گذشته و اهداف نظام جمهوری اسلامی نیازمند همدلی دولت و ملت است و تا پشتیبان یکدیگر نباشند و به همدیگر اعتماد نکنند، تحقق این شعارها غیرممکن خواهد بود.
وی افزود: تاکیدی که رهبری در این شعار سال دارند، نشان می دهد یکی از دلایلی که هنوز اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه نشده است و در اجرای اصل44 موفقیت نداشته ایم، به این دلیل بوده که دولتمردان به ظرفیت و توانمندی های مردم ایمان نداشته اند.
رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در سالهای گذشته دولت های مختلف به دلیل بی اعتمادی به توانایی مردم، اقتصاد را در دست خود نگه داشتند و حاضر نشدند آن را به مردم واگذار کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دولت باید به مردم و توانایی های آنها توجه ویژه داشته باشد، گفت: دولت باید از ظرفیت های عظیم مردمی برای تحقق شعارهای سال و نیز اهداف نظام استفاده کند.
رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: دولت باید به توانمندی های مردم باور واقعی و اعتقادی داشته باشد، تا در عمل زمینه های تحقق واگذاری اقتصاد به مردم را مشاهده کنیم.
ترقی افزود: مردم هم زمانی که این مسئله را مشاهده کردند به دولت اعتماد خواهند کرد و هرگامی که ملت بردارد مطمئنا در جهت پیشبرد اهداف دولت خواهد بود.
وی با اشاره به اولویتهای سال جاری گفت: رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود به چند محور اشاره کردند و این محورها برای پیشرفت مادی و معنوی کشور نیاز ضروری هستند.
رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: دولت باید بیشتر از همه بر اولویتهای سال جاری پافشاری کند؛ حفظ اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی ایران، پیشرفت اقتصادی، جهشهای علمی و عدالت قضایی و اقتصادی اولویت های مهمی هستند که رهبری به عنوان مطالبات و آرزوهای مردم مورد تاکدی قرار دادند.
این فعال سیاسی اصولگرا در پایان گفت: آنچه که در شرایط کنونی کشور مشاهده می شود، شاید بتوان گفت در قالب این چند محور مورد تاکید و توجه قرار گرفته و البته ایمان و معنویت  همیشه در متن خواسته های مردم و رهبری وجود داشته است.

اخبار مرتبط

۲۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد